Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.
Więcej informacji w Polityce plików cookies.

Aktualności
Międzynarodowy Dzień Dziecka w Szczecinie
poniedziałek, 24 września 2012

20 września 2012 roku, po raz pierwszy  w Wielofunkcyjnej Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej w Szczecinie przy ul. Wszystkich Świętych 66  zorganizowaliśmy  festyn z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka. Inicjatorem i pomysłodawcą oraz głównym sponsorem tej niezwykłej uroczystości był...

Pływackie wariacje
środa, 12 września 2012

Dnia 11 września 2012 roku rozpoczęliśmy kolejny już sezon pływacki. Za zgodą Prezydenta Miasta Szczecina, Szczeciński Dom Sportu udostępnia naszym dzieciakom tor basenu 50 metrowego oraz brodzik dla najmłodszych z Tęczowego Domku. Za ten gest w kierunku naszych podopiecznych – bardzo serdecznie dziękujemy.

Inkubator Kultury
środa, 05 września 2012

Dniu 01.09.2012 zostaliśmy zaproszeni na piknik różnorodności organizowany przez Inkubator Kultury, który został powołany dla Organizacji Pozarządowych działających w sferze kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego. Było mnóstwo atrakcji, wspaniały pokaz Tai Chi w wykonaniu Polskiej Akademii WUSHU NAN BEI SHEN LONG.

Wkrótce Międzynarodowy Dzień Dziecka
poniedziałek, 03 września 2012

20 września 2012 roku Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza wspólnie z Gimnazjum nr 20 im. Młodych Europejczyków w Szczecinie oraz organizacją „Junge Europäer” z Demmin organizują Światowy Dzień Dziecka.Festyn odbędzie się w siedzibie Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej przy ul. Wszystkich Świętych 66.

Wycieczka rowerowa – Brzózki
piątek, 31 sierpnia 2012

W dniach 27 - 28 sierpnia 2012 r. odbyła się dwudniowa wycieczka rowerowa do ośrodka wypoczynkowego w Brzózkach. Do Brzózek pojechaliśmy na zaproszenie kierownictwa Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego, za co bardzo gorąco dziękujemy. Miejsce jest niezwykłe, dzieciaki wróciły zadowolone i wypoczęte.

WYJŚCIE DO BAWIALNI

W dniu 20 sierpnia br. dzięki uprzejmości Pani Oli - właścicielki bawialni dla dzieci ,, Klubik malucha '' przy ul. Powstańców Wielkopolskich 78 w Szczecinie nasze dzieci i te małe i te duże mogły oddać się beztroskiej zabawie w tej bawialni.Świetnie bawiły się zarówno 2- latki jak i dzieci większe co widać na załączonych fotografiach.

WYJAZD DO TRZEBIEŻY
piątek, 31 sierpnia 2012

W dniu 30. lipca br wybrałyśmy się na cały dzień z naszymi ,,maluszkami'' do Trzebieży, miejscowości oddalonej od Szczecina o 30 km. Podczas pobytu tam odwiedziliśmy port rybacki, gdzie dzieci miały okazję zobaczyć sieci rybacki oraz łodzie.

Centrum wodne LAGUNA

Dnia 21 sierpnia wybraliśmy się do Centrum wodnego Laguna w Gryfinie.

Nasze maluchy z wielką radością oczekiwały wejścia na basen, przestrzegając zasad bezpieczeństwa, wszystkie dzieci wraz ze swoim przydzielonym wychowawcą aktywnie się bawili, czerpiąc z tego niesamowitą radość.

CAŁA NAPRZÓD KU NOWEJ PRZYGODZIE...
piątek, 31 sierpnia 2012

Na początku sierpnia Tęczowy Domek spakował walizki, uzbroił się w uśmiechy i wyruszył podbijać świat. Dzieci wzięły udział w koloni, która odbyła się w bajecznych klimatach Pojezierza Drawskiego. Baza naszych małych podróżników znajdowała się w Ośrodku „Kusy Dwór” w Czaplinku.

Wakacje w Wisełce
piątek, 24 sierpnia 2012

W dniach 16.08.2012- 22.08.2012 nasi najmłodsi podopieczni przebywali na koloni letniej w Wisełce. Słońce, uśmiech i mnóstwo wrażeń nie opuszczało nas ani na krok. Poza kąpielą w morzu, która niewątpliwie stanowiła największą atrakcje udało sie nam zwiedzić dużo pięknych i ciekawych miejsc. Dzielnie pokonywaliśmy szlaki wyznaczone w malowniczych, wisełkowych lasach. Udało nam sie wdrapać na najwyższy punkt widokowy w Wisełce "Kikut", gdzie mogliśmy zobaczyć zabytkowa latarnię morską. Zwiedziliśmy również piękne jeziora, które otaczają Wisełkę: jezioro Zatorek, jezioro Czajcze oraz Wisełka.

Strona 62 z 68
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter